Facebook uvodi Watch Facebook jer želi da korisnici ovu društvenu mrežu koriste 24 sata

PODIJELI
HONG KONG, HONG KONG - JULY 27: Startup screen of Facebook, the world's largest social networking site, is seen displayed on a phone on a laptop screen on 27 July 2017 in Hong Kong, Hong Kong. (Photo by studioEAST/Getty Images)

Dvije milijarde korisnika Facebooka prosječno provede oko 50 minuta na ovoj društvenoj mreži, a kako kompanije želi da njeni korisnici i preostalo vrijeme provode tu, osmislila je novu platformu Facebook Watch.
Watch sadrži originalne i ekskluzivne video serije, od nekoliko značajnih partnera koji obuhvataju medijski pejzaž. Digitalni proizvođači kao što su BuzzFeed i Tastemade prave sadržaje za Facebook.

Ovo se može činiti kao mali korak ako se uzme u obzir koliko je rasprostranjena kompanija, ali ovo je zapravo najveća ambicija Facebooka – da zadrži korisnike na platformi što je više moguće, jer tako više zarađuju.

Watch ima zadatak da postavi Facebook tamo gdje najviše nedostaje, a to je dnevni boravak.

U svojoj srži, Watch je zapravo priznanje Facebooka da su pogrešno procijenili da ljudi najviše vremena provode na internetu, dok ljudi još uvijek samo žele sjesti i gledati nešto sjajno na kauču, u svojoj dnevnoj sobi ili ponekad u pokretu.

Ovim Facebook također ulazi potpuno u medijski biznis naručivanja i plaćanja drugim kompanijama ono što one naprave isključivo za Facebook.

Uspjeh, međutim, nije zagarantovan. Historija Facebooka opterećena je time kako na različite načine zadržati publiku. Ipak, niko nije slutio da će se Amazon koristiti za nešto drugo osim za naručivanje knjiga ili Netflix za nešto osim iznajmljivanja DVD-ova. Facebook postaje kao i ove kompanije koje su proširile svoje usluge i način prikupljanja korisnika koji, u konačnici, određuju uspjeh ili neuspjeh svakog poduhvata.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here